2013. április 30., kedd

1. díjam!

Be kell hogy valljam, igazán megilletődtem amikor megkaptam az első díjamat Scale "kollégától" aki egyben a Mesterem is :D /Volt, most is az és az is lesz! Mindig!/ 





Írj magadról tizenegy dolgot: 

1. Saját magamra már-már fizikailag veszélyes könyvimádó szindrómában szenvedek. Képes vagyok akár egy teljes könyvet elolvasni egyszerre, ha nagyon belelendülök. Ilyenkor letelepedek a szobámban lévő fotelbe és amíg az olvasmány végére nem érek, meg se mozdulok, csak lapozok. Ez el szokott tartani estig is, így gyakran akaratlanul bealszok és reggelre beáll a nyakam/derekam. A testem épségével adózok a jó történeteknek :D

2. Bolondulok az antik dolgokért. Főleg az órákért, televíziókért.

3. Kedvenc gyümölcsöm az ananász.

4. Benne vagyok az iskolám énekkarában.

5. Nagy mozizós vagyok. Havonta minimum háromszor-négyszer is meglátogatom a fehérvári cinema cityt.

6. Gyűjtöm a hógömböket :)

7. A legjobb történeteket mindig iskolaidőben jegyzem le. Legtöbbször matek, földrajz és történelem óra alatt jön az ihlet.

8. 7 éves korom óta Doctor Who rajongó vagyok. Ez máig kitart :D

9. Nem nézek filmeket/sorozatok szinkronnal, SZIGORÚAN NEM! Az eredeti mindig jobb!

10. Magyarnak születtem, de mindig Amerikába vágytam/vágyok. Talán majd egyszer el is jutok ódáig.


Válaszolj tizenegy kérdésre: 

1. Facebook vagy Twitter? 
Facebook.

2. Van-e valamilyen hobbid az íráson kívül? Ha igen, mi, ha nincs, miért nincs? 
Rajzolok, kertészkedek, a szobámat alakítom át... jó lassan /ez a folyamat már vagy fél éve tart, de minden nap újítok valamin!/, fotózok és antikváriumokba járok.

3. Melyik a kedvenc évszakod? Nyár!

4. Ha találkozhatnál a kedvenc íróddal (nem amatőr, hanem valódi), mi lenne az az egyetlen egy kérdés, amit feltennél neki? Hogyan lehet ennyire maradandót és frenetikusat alkotni?

5. Mi a legféltettebb kincsed? Bármelyik hógömb, amit eddigi életem során kaptam. Van egy pár darab és mindegyik értékes. Nem szeretem, ha idejönnek hozzám és megfogják őket, mert nagyon féltem őket. Mindegyiknek külön története van, hogy kitől kaptam és hogyan került hozzám.

6. Mi a kedvenc ételed? 
Kimondott kedvencem nincs, de nagyon szeretem az itthon készített pizzát, fűszeres csirkehúst vagy a párolt halat.

7. Megünnepled az olyan amerikai ünnepeket, mint a Halloween, vagy a Valentin-nap? 
Nem.

8. Híve vagy az egészséges életmódnak? Bárcsak az lennék :D

9. Varratnál magadra tetkót? Esetleg van is? Még nincs, de szeretnék majd az alkaromra egy "Let It Be" feliratot :)

10. Van-e olyan kedvenc játékod, amit valószínűleg soha nem fogsz kidobásra ítélni? Van plüss zsiráf, akinek Bob a neve /ugye, milyen kreatív?/. Ő az akihez hozzá se szabad érni. Ott csücsül az íróasztalom melletti polcon és ott is marad!

11. Mit éreztél, amikor életed legelső, neten publikált írásánál megláttad, hogy kritikát kaptál? Izgultál? Azonnal megnyitottad? Féltem megnyitni. Vártam vele pár napot, majd rászántam magamat. Pozitív vélemény volt, szóval igazi sikerélménynek tudható be :)


Írj tizenegy kérdést: 

1. Kedvenc történelmi korszak? Miért?

2. Az baráti társaságodban van még olyan, aki írással foglalkozik, blogot vezet publikálási céllal?

3. Milyen fanficet olvastál életedben először?

4. Foglalkoztat a politika?

5. Életed legmeghatározóbb személye/eseménye?

6. Legszívesebben hova mennél idén nyáron nyaralni?

7. Milyen zenét hallgattál legutoljára?

8. Elfoglalt embernek tartod magad, vagy inkább sokat unatkozol?

9. Szívesen beszélgetsz online olyan emberekkel akik ugyan abba a fandomba tartoznak mint te?

10. Valamilyen háziállat?

11. Mi volt az első saját magad által írt történet címe? Miről szólt? 

Ezt a díjat pedig szeretném továbbküldeni: Mesének és Kiddynek :) 

1 megjegyzés: